همین الان یادم به یه شعری افتاد
از دور که نگاه میکنی زیباست!
از نزدیک که نگاه میکنی دوست داشتنیه!!
فقط...اینطوری میشه توصیفش کرد!!!
:|
ما را در سایت خب چی الان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: شنبه 20 آبان 1396 ساعت: 19:38