تا همین چند ماه پیشا خیلی آدم “بمون درستش کن” و صبوری بودم ولی الان واقعا حس میکنم پیر شدم برای این وقت تلف کردنا و سازش کردنای خرکی تو دلم میگم “ول کن باباااااا و خدانگه دار “ میرم برای خودم چایی میریزم
خب چی الان...
ما را در سایت خب چی الان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108