من برگشتم به زندگی دوستان...
بعد این چارشنبه پن شنبه های پر استرس و هیجان...
اوووف
اصن دهن صاف کن..
خخخ!
جاش نیس خدایی بگم..
خخخخ
خخخخخخ
خخخ
بسه
:|
اگه من موفق نشدم هر چی اسم خاستین رو خودتون بزارین!
کلا خیلی مثبتم رو این قضیه!
خب چی الان...
ما را در سایت خب چی الان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت: 11:34