وقتی به چیزی که دوس داری میرسی..
احساس میکنی خیلی خوشبختی!
از معدود حسای خیلی خوبه از ته دله!
که هر ده قرن یه بار تجربه میشه!!!:)))))
نه؟
خب چی الان...
ما را در سایت خب چی الان دنبال میکنید
برچسب: ناموسا,میخاد,عنوان,نزارم,نمیشه, نویسنده: بازدید: 197 تاريخ: يکشنبه 12 شهريور 1396 ساعت: 18:20