شاکیم ازت
ب شدت ام شاکیم ازت
دارم فکر میکنم تو این ۲۴ سال زندگی به کی ظلم کردم و کجا گناهی کردم و حق کسو خوردم که انقد داری زجرم میدی که عدالتت یکسان باشه تو خلقتت؟ اما هیچ جوابی به ذهنم نمیرسه
خب چی الان...ما را در سایت خب چی الان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87