دور بزنید

خرید بک لینک

اون روز داشتم با یکی از دوستای دبیرستانم تو گپ شوخی میکردم . حس میکنم فک کرد شوخی نیس . ناراحت شد و عصبانی بود. البته برام مهم نیس. چون شخصیه که مدت ها پیش آسیب بزرگی بهم زد . منم فراموش کردم همه چیو ولی اینکه نفهمید شوخیه و جدی گرفتش پشمام ریخت . آخه اون موقه ها انقد خنگ نبود آرزو . بچه زرنگی بود. چیشد که انقد پسرفت کرد ؟

خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: چهارشنبه 15 شهريور 1402 ساعت: 14:05

صفحه بندی