نظرسنجی پاسی از شب از همه خانندگان گرامی

خرید بک لینک

درصد بیشتر مخاطبای گوشیم پسره 

یا با پسرای فامیل

یا دوستای دانشگام

یا دوستای مجازیم 

مشکل منم یا مشکل دختران ؟ 

کلا با پسرا راحت ترم 

طبیعتا با همشونم از طریق لاس زدن ارتباط ندارم 

ینی ساده تر بگم بهشون چشم ندارم 

البت ب جز یکی شون که الان کنسله روابط بینمون 

خدا بیامرز کراشم بود 

ک اون استثناعن هیچی

ولی بقیشون رو واقعا دوست دارم اونم ب چشم برادری و دوستی 

بیشترم کوچیک ترن ازم 

ینی از ۱۴ ساله شون بگیر تا ی سال کوچیک تر و همسن خودم 

چجوریه ؟ 

چرا انقد ناسازگارم با دخترا ؟ 

"نظرات شما را هرچند رک و خشن پذیراییم"

چرا اینجوریه؟

خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: سه شنبه 17 مرداد 1402 ساعت: 17:35

صفحه بندی