بالاخره فردا ساعت ۱۰ کوانتوم دارم
ینی اگه تقلبامو ازم بگیرن من صفرم
خدایا فقط ۶ نمره بنویسم میام
فقط نیوفتم
خدایا توروخدااا فقططط نیوفتمممم من بیچاره خب چی الان...
ما را در سایت خب چی الان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: پنجشنبه 13 بهمن 1401 ساعت: 17:27