چرا مشهد همش بارونیه؟
تو تفکرات من اصن بارونی نیس
ینی اصن انقد بارونی نبوده! تجربش نکردم یکم عجیبه حال وهوا!
برا همونه دلشوره دارم ؟
ما را در سایت خب چی الان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:33