Get out of me plz

خرید بک لینک

من با کسی که خودشو چیززززز میکنه بازی میکنه کاری ندارم.

میخاد کسی باشه که خیلی دوسش دارم

میخادکسی باشه ک هیچ ارزشی برام نداره!

جم کنین دیه!

یه جواب رد بود و تمام:|

خیلی راحت تره آدم بااونایی باشه که روح و روانش در آرامشن تا بخاد به مراد دلش برسه و چمیدونم دلتنگیو کوفتو زهرمارو رفع کنه!

عصاب ندارم خیلی رک حرفامو نوشدم خالی شم:/


خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: جمعه 17 اسفند 1397 ساعت: 23:10

صفحه بندی