نوشته صدمین مطلبه!

خرید بک لینک

عاجزانه خواهش میکنم هر کی اینو میخونه برا آدم شدنم و کلن آدم شدنمون دعا کنه!!!

خدایا ... خاهشا لطفا کمکم کن...

...

+دعا کردم تو رو بازم ... با چشمی که نخوابیده...

مگه میزاره دلتنگی ... مگه گریه امون میده!

هنوزم شلیک کن رفیقو سال درد مهدی جان یه چیز دیگس!


اون پایین زده هشتادو دومینه ک...!!!

خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 16:32

صفحه بندی