و باز هم وصالی دیگر...
آخجونم....
خدایا شکرت؛)
فردا ادبیات و زبان میپرسه ک نخوندمو ممکنه بندازتنم بیرون...
خدا کنه خوش شانس باشم و خدا بهم رحم کنه...
تاحالا حس فردیو که بعد هف سال دوباره ببینینش داشتین؟
ما را در سایت خب چی الان دنبال میکنید
برچسب: دمت گرم خدا,خدایا دمت گرم, نویسنده: بازدید: 159