
شمال جهنمههههه :/// چرا اینقد گرمههههه...
ادامه مطلب
و باز هم وصالی دیگر... آخجونم.... خدایا شکرت؛) فردا ادبیات و زبان میپرسه ک نخوندمو ممکنه بندازتنم بیرون... خدا کنه خوش شانس باشم و خدا بهم رحم کنه... تاحالا حس فردیو که بعد xa0هف سال دوباره ببینینش داشتین؟...
ادامه مطلب